Šperos.lt > Vadyba > Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas

Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Prekės ženklo samprata. Lojalumo samprata. Tarptautinių prekės ženklų kūrimas. Lojalumas tarptautiniams prekių ženklams. Globalių prekės ženklų kūrimas. Vartotojų lojalumas prekių ženklams JAV. Vartotojų lojalumas prekių ženklams Europoje. Vartotojų lojalumas prekių ženklams Japonijoje. Vartotojų lojalumas prekių ženklams Lietuvoje. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

21 psl.

Lygis:

5 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 41.63 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą