Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vartotojų lojalumas globaliems prekių ženklams: tarpkultūrinis aspektas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Prekės ženklo samprata. Lojalumo samprata. Tarptautinių prekės ženklų kūrimas. Lojalumas tarptautiniams prekių ženklams. Globalių prekės ženklų kūrimas. Vartotojų lojalumas prekių ženklams JAV. Vartotojų lojalumas prekių ženklams Europoje. Vartotojų lojalumas prekių ženklams Japonijoje. Vartotojų lojalumas prekių ženklams Lietuvoje. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-25
DalykasVadybos referatas
KategorijaVadyba
TipasReferatai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai15
Dydis41.63 KB
AutoriusDiana
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas5
Mokytojas/Dėstytojasdoc. dr. R. Kuvykaitė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word vartotoju lojalumas globaliems prekiu zenklams [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 21 puslapis 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 5 Klasė/kursas
  • doc. dr. R. Kuvykaitė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą