Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kompiuterinės įrangos didmeninės prekybos įmonės ekspansijos strategija tarptautinės vadybos kontekste
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kompiuterinės įrangos didmeninės prekybos įmonės ekspansijos strategija tarptautinės vadybos kontekste

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Trumpa ūkio sektoriaus charakteristika. Sistemos elementų charakteristika. Makroekonominiai veiksniai. Plėtros sąlygų ir galimybių įvertinimas. Esminiai faktoriai. Stabilumas rinkoje. Vystymosi galimybės. Lyderiavimo laikas. Išvados. Literatūra (12).

Ištrauka

Kiekviena efektyviai valdoma ir efektyviai dirbanti kompanija, anksčiau arba vėliau pasiekia tokį veiklos lygmenį kai esama įmonės padėtis rinkoje nepatenkina jos savininkų, vadovų ir paties personalo. Tokiu atveju įmonė gali rinktis kelis tolimesnius veiklos etapus: likvidaciją (jei veikla yra nuostolinga) arba plėtrą (tuo atveju kai yra nustatytos ryškios ir aiškios tolimesnės veiklos perspektyvos). Plėtra priklauso nuo dabartinio įmonės dydžio, užimamos rinkos dalies, užsibrėžtų tikslų ir to kokią įmonė, tam tikroje perspektyvoje nori matyti jos vadovai.
Įėjimas į rinką daugeliu atvėju turėtų pareikalauti nemažų investicijų, kas įtakotų piniginių lėšų gavimo galimybių apsvarstymą ir atidesnę įmonės galimybių rinkoje analizę. Iš kitos pusės, sėkmingas įėjimas ir įsitvirtinimas rinkoje tai naujos, papildomos galimybės išplėsti įmonės veiklos mąstus ir siekti didesnių ir geresnių rezultatų.
Darbo tikslas- nustatyti kokie elementai svarbiausi įmonėi planuojančiai plėtrą į kitas šalis, kokie yra pagrindiniai kriterijai, kurių eliminavimas arba pritaikymas savo reikmem gali turėti lemiamos įtakos įsitvirtinimui rinkoje. Taip pat ištirti kokias veiklos pozicijas gali užsiimti įmonė įeinanti į naują rinką ir kokios įėjimo į rinką strategijos geriau laikytis. Tuo tikslu trumpai aptraiama užsienio autoriu nagrinėjami galimi įėjimo į naują rinką laikotarpiai ir kaip tuo metu elgtis naujai įmonei.

Vertinamos įmonės veiklos specializacija yra didmeninė kompiuterinių dalių prekyba įmonėms kurios parduoda kompiuterius ir jų dalis galutiniams vartotojams.
UAB "XXX" yra pirmaujantis technologijų, IT produktų tiekėjas bei logistinės vadybos ir kitų pridėtinės vertės paslaugų teikėjas Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje, bendradarbiaujantis su daugiau nei 1000 platintojų Baltijos šalyse.
2004 m. sausį vietos vadovybė kartu su plėtros fondu "Askembla" išpirko "XX" antrinių bendrovių Baltijos šalyse akcijas. Minėtos bendrovės buvo pervadintos į UAB"XXX". Bendrovės apyvarta praėjusiais finansiniais metais (kurie baigėsi 2004 m. sausio 31 d.) viršijo 71 milijoną eurų, kiekviena šalis įnešė maždaug vienodą indėlį į bendrą pardavimų apimtį.
UAB "XXX" istorija Baltijos šalyse prasidėjo 1993 m., kai UAB "X" atidarė prekybos atstovybę Taline, Estijoje. 1996 m. savo veiklą pradėjo atstovybė Latvijoje, o 1997 m. – ir Lietuvoje. Po to, kai 1999 m. UAB "X" buvo nupirkta, bendrovės buvo pervadintos į UAB "XX".
UAB "XXX" yra viena iš nedaugelio regiono bendrovių, kurių veikla visose Baltijos šalyse organizuota kaip vienos struktūros veikla. Bendrovė neturi jokios "pagrindinės buveinės". Logistika koordinuojama iš Lietuvos, IT dalis – iš Latvijos, o administravimo operacijos – iš Estijos. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-06-22
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis166.84 KB
AutoriusArtūras
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasMelnikas
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kompiuterines irangos didmenines prekybos imones ekspansijos strategija tarptautines vadybos kontekste [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Melnikas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą