Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Proceso valdymo įtaka kaštams
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Proceso valdymo įtaka kaštams

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įvadas. Literatūros analizė. Teoriniai sprendimai. Tyrimai ir jų rezultatai. Duomenų įrašų valdymas. Darbuotojų produktyvumas. Išvados. Naudota literatūra (8).

Ištrauka

Kokybės duomenų įrašus dauguma organizacijų naudoja valdymo tikslais. Beveik bet kokia informacija, išsaugota laikmenoje, gali būti laikoma įrašu, bet dažniausiai nagrinėjami tik tie įrašai, kurių valdymo reikalauja kokybės vadybos standartai arba kurie yra organizacijos pageidaujami dėl kitų priežasčių. Mažiau dėmesio buvo skiriama skirtumui tarp pageidaujamų ir faktiškai valdomų įrašų. Vienas iš veiksnių, lemiančių šį skirtumą, yra tas, kad formalios darbo procedūros neatitinka organizacinės kultūros. Todėl siūlomi kokybės duomenų įrašų valdymo sistemos reikalavimai, kurie leistų pagerinti įrašų valdymą pasinaudojant teigiama organizacinės kultūros įtaka, o ne griežtinant kontrolę.
Veikianti vadybos sistema yra efektyvus organizacijos valdymo įrankis. Optimizuoti organizacijos procesai, sudarantys sąlygas sumažinti klaidų skaičių ir prielaidas didesniam produktyvumui. Kokybės vadybos sistema paruošta sertifikavimui yra objektyvus įmonės veiklos, produktų ar paslaugų kokybės įrodymas.
Darbo tikslas – nustatyti duomenų įrašų valdymo reikalavimus, kad duomenų įrašas minimaliais kaštais adekvačiai atspindėtų įmonės veiklą. Darant prielaidą, kad organizacija jau yra apibrėžusi pageidaujamus duomenų įrašus, taip pat imant kaip pagrindą LST EN ISO 9000:2001 bendruosius reikalavimus, tikslą galima sukonkretinti taip: detalizuoti duomenų įrašų valdymo reikalavimus taip, kad būtų maksimizuota pageidaujamų ir faktiškai valdomų duomenų įrašų atitiktis priimtinais kaštais, atsižvelgiant į organizacinę kultūrą.
Darbe bus nagrinėjama tik programų sistemas kurianti organizacija. Programų sistemas kuriančios organizacijos specifika yra ta, kad joje duomenų įrašai yra ne tik produktą – procesą aprašanti informacija, bet ir patys produktai.


Procesas yra tarpusavyje susijusių ar sąveikaujančių veiklų visuma, kuri gavinius paverčia rezultatais. Bet kurią veiklą galima laikyti procesu, kai ją atliekant pridedama vertės. Tarptautinis standartas skatina procesinio požiūrio taikymą kuriant, įgyvendinant ir gerinant kokybės vadybos sistemos rezultatyvumą ir efektyvumą, kad būtų padidintas vartotojų ir kitų suinteresuotųjų šalių patenkinimas vykdant jų reikalavimus.
Organizacija turi identifikuoti ir valdyti daug tarpusavyje susijusių veiklų, kad jos funkcionavimas būtų rezultatyvus ir efektyvus. Dažnai vieno proceso rezultatai tiesiogiai yra kito proceso gaviniai.
Procesų sistemos taikymas organizacijoje ir tų procesų identifikavimas, sąveika ir valdymas apibūdinamas ir "procesiniu požiūriu". Procesinio požiūrio pagrindinis privalumas yra nuolat gerėjančios procesų sąsajos, taip pat šių procesų derinių bei jų sąveikos valdymas. Taikant šį požiūrį kokybės vadybos sistemai, pabrėžiama, kad svarbu:
• Suprasti ir tenkinti reikalavimus.
• Nagrinėti procesus pridėtinės vertės atžvilgiu.
• Turėti informacijos apie procesų veiklos rezultatus ir rezultatyvumą.
• Nuolat gerinti procesus atsižvelgiant į objektyvius matavimus.
Labai svarbu organizacijoje sugebėti išskirti joje vykstančius procesus ir jų sąryšį. Visada privalu išsiaiškinti, kas turi būti gaunama ir kur tas rezultatas turi patekti. Vienu atveju tai gali būti išoriniai vartotojai, kitais atvejais, kai procese pasiekiamas tik dalinis visos veiklos tikslo rezultatas, jis bus pateikiamas vidiniam vartotojui, kad procesas vyktų užsibrėžtam rezultatui gauti, turi būti nustatyta jo veiksmų seka. Ta seka gali būti srauto diagramų, procedūrų, technologijos schemų ir kitų dokumentų aprašymuose.
Tarpusavyje susijusių procesų identifikavimas, jų kaip sistemos suvokimas bei jų kaip sistemos vadyba padeda gerinti organizacijos rezultatyvumą ir efektyvumą siekiant tikslų. Sistema – tarpusavyje susijusių ar sąveikaujančių elementų visuma.
Ypač svarbu nustatyti ir valdyti procesų seką ir tarpusavio sąveiką, nes dažniausiai vieno proceso produktai yra kito proceso gaminiai. Sisteminis tokių procesų identifikavimas ir valdymas bei jų tarpusavio sąveikos gerinimas yra sėkmingas organizacijos veiklos pamatas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-10-21
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis24.69 KB
AutoriusMonte
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Proceso valdymo itaka kastams [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą