Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonės plėtra
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Įmonės plėtra

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132
Aprašymas

Santrauka. Įvadas. Teoriniai tyrimo pagrindai. Strateginio planavimo prielaidos. Organizacijos strategijos formavimas. Organizacijos vizijos, misijos, filosofijos ir kultūros svarba jos strateginiam vystymui. Aplinkos veiksnių ir įmonės būklės įtaka veiklos vystymui. Organizacijos socialinės sistemos vystymas. Strategijos formavimas. Strategijos situacijos analizės technika. Tyrimo rezultatų analizė. Situacijos analizė. Modelis, struktūra. Veiklos analizė. Stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių analizė. Konkurencijos analizė. Strategija. Vizijos, misijos ir filosofijos formavimas. Tikslų nustatymas. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Dinamiškai kintančioje aplinkoje bei aršioje konkurencinėje kovoje įmonės sugeba aktyviau veikti, jeigu jos moka apsibrėžti sau tikslesnę orientaciją didesnei perspektyvai, parengti veiksmų ir priemonių programas numatytiems tikslams ir priemonėms įgyvendinti, valdyti strateginius pokyčius. Visa tai apima ir sujungia įmonės strateginio valdymo sistema arba funkcija. Strateginis įmonės valdymas neatsiejamai susijęs su supančios aplinkos, o ypač ekonominės aplinkos, kitimu, kas įmonei tampa lemiamu veiksniu.
Įmonės strategijos formavimo ir įgyvendinimo procesas yra sudėtingas. Jau vien tam, kad būtų parengtas ir priimtas atskiras strateginis sprendimas, būtinas netrumpas laiko tarpas. O dar ilgiau užtrunkama, kol šis sprendimas tampa įgyvendintas.
Kiekviena įmonė rinkos sąlygomis siekia gauti pelną. Tačiau jį įmonė gauna nuolatos rizikuodama bei konkuruodama su kitomis firmomis. Dėl tokios dinamiškos aplinkos verslui visada budingas neapibrėžtumas, norimų gauti rezultatų neužtikrintumas bei, deja, kartais rizikuoti verčiantys sprendimai. Šie sprendimai gresia tiek pradedant verslą, tiek rengiant firmos strategiją. Todėl atsiranda būtinumas prognozuoti rezultatus siekiant sumažinti neigiamas pasekmes bei siekiant geresnių rezultatų.
Sprendimo perengimo ir priėmimo procese dalyvauja įmonės vidaus subjektai, o su strateginiu sprendimu susieti – įmonės išoriniai subjektai. Pagrindinė įmonės strategija siejama su vidine bei išorine rinkos analize, įmonės stipriųjų bei silpnųjų pusių vertinimu, galimybių bei grėsmių išskyrimu.
Skirtingi strateginių sprendimų parengimo, priėmimo ir įgyvendinimo dalyvių interesai veikia strateginius sprendimus. Įmonės strateginio valdymo funkcija apima ne vieno, o viso komplekso strateginių sprendimų parengimą ir įgyvendinimą. Todėl iškyla sudėtingos tokių sprendimų suderinimo ir koordinavimo problemos, kurių sprendimą veikia valdymo ir vadovavimo stilius, organizacinė kultūra, politinis ir kūrybinis klimatas įmonėje.
Strategiją įmonėje formuoja ir įgyvendina žmonės. Strateginiai pokyčiai veikia įmonės darbuotojų funkcijas, užduotis ir statusą. Jei įmonės darbuotojai priešinasi strateginiams pokyčiams, iškyla didelių sunkumų juos įgyvendinant. Todėl didžiulį dėmesį reikia skirti darbuotojų motyvavimui. Kai darbuotojas bus teigiamai nusiteikęs, jų indėlis į strategijos kūrimą ir įgyvendinimą bus pozityvus.




Tyrimo problema - atliekant praėjusio laikotarpio įmonės veiklos analizę pastebėta, kad jos veikla buvo vykdoma nekuriant planų ir neformuojant tikslų, juo labiau misijos. Šiuo laikotarpiu įmonės veiklos strategija buvo daugiau rezultatas to, ką įmonė darė, o ne ką planavo daryti.

Tyrimo aktualumas - pastaruoju metu išaugus konkurencijai tapo ypač aktualu plėsti įmonės veiklą, numatyti naujas darbo strategijas bei plėtros galimybes.

Tyrimo objektas - UAB "……………" plėtros strategijos formulavimo, sėkmingo jos realizavimo analizė bei jų pritaikymas, formuluojant bendrovės plėtros strategiją. Parduodamos produkcijos bei teikiamų paslaugų asortimento didinimas, vartotojų poreikių tenkinimas, rinkos išplėtimas bei saugių ir modernių darbo vietų įmonės darbuotojams užtikrinimas.

Tyrimo dalykas - UAB "………………." plėtros planavimas ir projektavimas. Tyrimas bus atliekamas analizuojant bendrovės veiklą, išsiaiškinant jos stipriąsias bei silpnąsias puses.

Tyrimo tikslas - įvertinti UAB "…………….." veiklos rodiklius praėjusiame laikotarpyje ir pasiūlyti priemonių projektą bendrovės veiklos plėtrai.

Tyrimo uždaviniai:

1. Atlikti UAB "………………" situacinę analizę.
2. Išanalizuoti plėtros strategijos formulavimo bei jos sėkmingo realizavimo priemones bei įvertinti jų pritaikymo galimybes UAB "………………." veikloje.
3. Suformuluoti UAB "………………" plėtros strategiją bei jos sėkmingo įgyvendinimo mechanizmus.

Hipotezė - UAB "……………….." gali ir toliau sėkmingai dirbti plėsdama savo veiklą, organizuodama naujas darbo strategijas.

Tyrimų bazė - darbe naudotasi moksline literatūra, straipsniais bei publikacijomis mokslinėje bei periodinėje spaudoje, mokomąja statistine medžiaga, žodynais ir iš bendrovės gautais duomenimis.
Rezultatų reikšmingumas - darbo rezultatais gali naudotis UAB "………………….", taip pat bet kuri bendrovė užsiimanti panašia veikla. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-09-21
DalykasVadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis31 puslapis 
Literatūros šaltiniai14
Dydis53.91 KB
AutoriusDana
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones pletra [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2008-04-10 IP: 84.32.167.84
    saulius sako

    gal nenaujas, bet puikus pusfabrikatis, lengvai pritaikomas betkokiam darbui.

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą