Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Strateginis valdymas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Strateginis valdymas

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Strateginio valdymo (SV) apibrėžimas. Jo esmė tikslas ir uždaviniai. SV pagrindinės kategorijos. Strategijų rūšys ir jų apibūdinimas. SV procesas ir jo apibūdinimas. SV proceso struktūra. Organizacijos išorinė aplinka ir jos įtaka strateginio proceso vyksmui. SV procesas ir konkurentai. Strateginio valdymo mokslo ir praktikos atsiradimo prielaidos. Strateginis valdymas organizacijų teorijų kontekste. Naujas šiuolaikinis požiūris į strateginį valdymą. Strateginių koncepcijų ir pagrindinių strateginio valdymo mokyklų apibūdinimas. Strategijos formavimo modelių analizė: strateginis planavimas, strateginis projektavimas. Pozicionavimo koncepcijos esmė. Įtakos koncepcijų analizė. SV situacija Lietuvoje. SV uždaviniai integracijos ir globalizacijos procesų kontekste. Pertvarkantysis vadovavimas – svarbiausias uždavinys. Kompleksinė situacijų analizė- strateginio valdymo sėkmės laidas. Veiklos sąlygų kitimo tendencijos pasaulyje. Diversifikavimo strategija, kaip atsakas į veiklos sąlygų kitimą. Aplinkos kitimo pagrindinės tendencijos Lietuvoje. Strateginis valdymas rinkų ir konkurencijos globalizacijos sąlygomis. Organizacijos strateginės padėties rinkoje apibūdinimas. Organizacijos konkurentiškumo prielaidos. Strateginės būklės analizės logika. Organizacijos strateginės būklės analizės metodai. Organizacijos struktūros įtakos strategijai apibūdinimas. Naujas požiūris į organizacijos valdymo struktūrą. Organizacijos tipai ir jų poveikis strategijai. Organizacijos brandos įtaka jos struktūrai ir strategijai. Strategijos kūrimo idėja, paskirtis ir pagrindiniai uždaviniai. Vertikalios integracijos formos ir ypatumai. Diversifikacijos strategijos taikymo galimybės. Bendrosios strategijos kūrimo logika ir sėkmės prielaidos. Naujo organizacijų vaidmens visuomenėje apibūdinimas. Ateities modernios organizacijos samprata ir jos ypatumai. Ateities organizacijos funkcionavimo principai. Ateities modernios organizacijos pagrindiniai veiklos elementai. Vizija. Misija. Filosofija. Kultūra. Strategijų hierarchija. Funkcinės veiklos strategijos ir jų formavimo ypatumai. Marketingo strategijų kūrimas. Strategijos rengimo metodai ir modeliai. Intensyvaus augimo strategijų analizė. Specializuotų strategijų analizė. Specializuotų strategijų analizė. Restruktūrizavimo strategijų tyrimai. Sėkmingai parengtos strategijos pasirinkimo prielaidos. Strategijos įgyvendinimo planai. Organizacijos strateginių pokyčių valdymas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-09-07
DalykasVadybos špera
KategorijaVadyba
TipasŠperos
Apimtis31 puslapis 
Literatūros šaltiniai0
Dydis63.21 KB
Autoriusteofilija
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaMykolo Romerio Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Strateginio valdymo speros [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 31 puslapis 
  • Mykolo Romerio Universitetas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą