Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonės strategijos kūrimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės strategijos kūrimas

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Vadybos praktinis darbas. Įmonės pristatymas. Įmonės pavadinimas. Įmonės veikla. Įmonės pasirinkta valdymo struktūra. Autocentro pasirinktas vadovaujamas stilius. Įmonės šūkis. Įmonės turtas. 2002 – 2004 m. įmonės pelnas. Struktūrizuotas įmonės valdymo vaizdas. Įmonės darbuotojai. Strateginė aplinkos analizė. Išorinė aplinkos analizė. Aplinkos įvertinimas. Vartotojų įvertinimas. Tiekėjų įvertinimas. Potencialių konkurentų įvertinimas. Tiesioginių konkurentų įvertinimas. Vidinė aplinkos analizė. Įmonės pranašumų ir silpnybių vertinimas. Įmonės vertybės. Pajamos. Sąnaudos. Įmonės įvaizdis. Įmonės padėties įvertinimas. Naujovių įdiegimo galimybės. Bendra strateginė vieta. Strateginės alternatyvos. Strateginiai tikslai ir orientacija. Strateginiai tikslai. Sukurti naują prekę arba teikti naują paslaugą. Įmonės plėtros kryptis. Finansavimo šaltiniai. Operatyvieji tikslai. Pakelti pardavimus. Suteikti pirkėjams kreditus. Siųsti darbuotojus į tobulinimo kursus. Atnaujinti įmonės internetinį tinklapį. Įsigyti papildomos serviso įrangos. Pardavimų prognozė.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-07-17
DalykasVadybos referatas
KategorijaVadyba
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis24.23 KB
AutoriusRegimantas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2004 m
Klasė/kursas0
Mokytojas/DėstytojasA. Šeibokienė
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word ┴mones strategijos kurimas.doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
  • A. Šeibokienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą